درمان خانگی ریزش مو
نوشته شده توسط : ali
اگر ریزش مو شما شدید است و شامپوهای گران کارساز نبوده اند در اینجا توصیه می کنیم که درمان طبیعی و موثر زیر را به کار گیرید.



اگر ریزش مو شما شدید است و شامپوهای گران کارساز نبوده اند در اینجا توصیه می کنیم که درمان طبیعی و موثر زیر را به کار گیرید. برای تقویت و درمان ریزش موهای سرتان نیاز به تغییر شامپو نیست کافی است 3 ماده:روغن رزماری، کپسول روغن لیمو،  ویتامین E

 
ریزش مو یکی از مهم ترین مشکلات زیبایی است که مردان و زنان بسیاری درگیر آن هستند. تبلیغات پررنگ و لعابی که در خصوص شامپوهای تقویت‌کننده و ضدریزش مو در رسانه‌ها می‌بینیم، باعث شده بعضی افراد که حساسیت زیادی نسبت به موهای خود دارند، استفاده از این شامپوها را در برنامه‌شان قرار دهند و هرچند وقت یک بار بابت تهیه این قبیل شامپوها با برندهای مختلف پول زیادی نیز پرداخت کنند. اما راه حل چیست؟
 
 
علل ریزش مو:
 
     رژیم غذایی
    شیوه زندگی
    قرار گرفتن در معرض استرس
    ژنتیک
 
 
اگر ریزش مو شما شدید است و شامپوهای گران کارساز نبوده اند در اینجا توصیه می کنیم که درمان طبیعی و موثر زیر را به کار گیرید.
 
 
برای تقویت و درمان ریزش موهای سرتان نیاز به تغییر شامپو نیست کافی است 3 ماده:
 
    روغن رزماری
    کپسول روغن لیمو  
    ویتامین E
 
را به شامپو مورد نظر اضافه کنید و از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوید.
 
 
پس از ساخت شامپو آن را هفته ای دو بار هنگام استحمام به همه قسمت های سرپخش نموده و با نوک انگشتانتان به آرامی‌روی پوست سرو موهایتان ماساژ دهید.گفتنی است، اضافه کردن این 3 ماده به شامپوهای معمولی، به شما کمک می‌کند که پوست سر خود را تقویت و ریزش موهایتان را کنترل کنید.
 




مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 1815
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: